Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2014 16:18 - Безценно
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2600 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 За най-вълшебните ми и щастливи моменти не са ми трябвали пари, а спонтанност. Или нежност, и любов... Това са онези моменти, които ме усмихват днес, когато затворя очите си. Това са онези щастливи мънички случки, които са станали някога вчера, но остават винаги валидни в сърцата ни.

Когато съм била щастлива, съм била без никакъв багаж - в дните, когато се разхождам из гората и слушам вятъра. Не ми е трябвала дамска чанта или дори раница, пълна с провизии. В джоба слагах малко хляб и толкова.

Когато съм била най-щастлива не са ми трябвали дрехи, била съм гола - притисната до любимия ми мъж и унесена в усмивката си.

Когато съм била най-щастлива не ми е трябвало висше образование, била съм неграмотна и няма - в дните, когато с децата нанвън си играехме на снежни топки и говорехме единствено със смеха си.

Когато съм била щастлива не ми е трябвало нищо, нищо друго от онова, което винаги си е с мен и затова съм щастлива тук и сега, нямайки и не притежавайки, аз всъщност осъзнавам, че нося цялото си богатство. Това усещане е толкова много усещане за мир и сила, че не ти остава друго, освен да се усмихваш и да се надяваш, че усмивката ти ще зарази някой друг, а неговата някой трети и така нататък, и така нататък...





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. skarif - :)
29.01.2014 16:27
Много е хубаво... Поздрав!
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Тогава си можела да се радваш на м...
29.01.2014 17:48
Тогава си можела да се радваш на малките неща в живота, а сега си осъзнаваш че всички те нах-важни и без тях останалото губи смисъл. Надявам се, че и сега, когато си с дрехи, багаж, образование, съпруг и т.н пак си щастлива, защото си ги осмислила.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832737
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980