Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2014 21:21 - Привидението от улицата
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1743 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 25.03.2014 21:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Той се разхожда долу на улицата, една сянка - без лице.
И често спира под прозореца ми.
Щом примигна с очи е изчезнал.
Останали са стъпките,
които носят в нощта
ехо от бързане.

Човек и Загадка!!!
Той се разхожда в нощта
и винаги е без лице.

Сърцето ми спира
и цяла притихвам и слушам кога
вятъра ще повтори стъпките му
и ще се скрие засрамена нощта.

Привидение с маска -
тази маска съм аз и ме търси.
Сърцето замира,
зад коленете пламват огньове...

и после е тихо,
а аз падам безсилна.

Той се разхожда в нощта,
дете на греха
и крие лицето си -
аз съм негова маска,
той моята тъмна страна...

Среща под звездите...и после е тихо...

 





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1835377
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980