Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2014 16:46 - *** На Е.
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2267 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не искай нищо и ще получиш много.  Уейн Дайър

image

Отказах се от толкова мечти,
отказах се от живота си даже.
Вече нищо не исках, не чаках
щастлива от това, че нямам.

И така, благодарна и нямаща
забравила отшумели любови,
напуснала работа, постове,
запуснала пътища и завои

аз останах при себе си тихо.
Изоставила мечти и приятели,
писма и стихове любовни,
прощавах на верни предатели


И се радвах на слънцето горе.
Тогава ти дойде като подарък
и донесе ми земя и простори,
даде всичко, и радост, и вяра.


Дали защото за тебе платих
с целия свят, който познавах,
или някой бог над мен се смили 
(не вярвах, че го заслужавам)

Дали защото за тебе похарчих
всичко старо, до болка познато
и се втурнах напред само с вяра,
че да изоставя всичко старо,

все пак струва и си заслужава.
Днес не помня как беше преди -
една усмивка вечно ме изгравя,
една любов изцяло ме крепи.

Благодаря през сълзи, без печал
на Бог, на Случая, на теб и мен.
Когато от всичко се откажеш сам,
Вселената ти дава, каквото е за теб....






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1836631
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980