Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2014 14:28 - Бащина прегръдка
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2266 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И няма, няма нищо на света, което
може прегръдка бащина да замени,
когато таткото прегръща дъщеря си
и светли думи, честни й реди.
Ни мъж - другар в живота труден,
ни любовник - бягство и утеха,
ни брата ведър със високо чело
ни мъдростта на дядова умора,
ни думи майчини и ласка нежна,
ни приятели за дни безбрежни.

Татко само знае дъщеря си да прегръща
и сълзите в смях единствен знае
с обич светла как се преобръщат.






Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Почти не си спомням как: "...
11.04.2014 15:07
Почти не си спомням как:
"Татко само знае дъщеря си да прегръща
и сълзите в смях единствен знае
с обич светла как се преобръщат",
защото баща ми почина, когато бях на 14 години и толкова повече ми въздействаха твоите стихове, Amrita! Благодаря ти! Поздрави!
цитирай
2. amrita - Прегръдки много. Съжалявам за т...
11.04.2014 15:35
Прегръдки много. Съжалявам за тъжния спомен, който са донесли редовете ми.
Моят татко е далеко и страшно много ми липсва, затова анписах този стих
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840144
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980