Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2014 12:59 - Тя напусна живота ми
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1921 Коментари: 2 Гласове:
3



Превод на песента на Michael Jackson - She`s out of my life

Днес тя стои на пътя и е дяволски красива,
а аз нямам правото дори да я прегърна.
Днес тя се откъсва от ръцете ми и потъва,
а аз нямам право да опитвам да я върна.

Тя беше вчера до мен, и се будеше до мен,
а аз бях забравил да я милвам и обичам.
Трябваше да знам, че ще дойде този ден,
когато ще се умори да бъде "моето" момиче.

Трябваше да знам. Днес я гледам през пътя
и нямам правото да й кажа и едничка дума.
Дано следващия любим, който ще я прегръща
е научил вече онова, което едва сега аз уча.

Дано знае, че любовта не значи притежание,
дано й даде правото да е обичана и щастлива.
дано знае, че е нужно всеки ден да и го казва.
Днес тя се сбогува с мен. И е дяволски красива....





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. skarif - :(
11.04.2014 15:30
Прелестен текст! Тъжна песен... Трябва да ценим хората до нас...
цитирай
2. amrita - да. . . лошото е, че си го припомняме, ...
11.04.2014 15:36
да...лошото е, че си го припомняме, когато ги гледаме вече как ми махат с ръка за сбогом
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840167
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980