Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2014 02:33 - В теб
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2360 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Да се изгубя
в пътеките, посоките, безвремието
на твоите очи.
Да се намеря променена, покълнала,
обвита в нежна страст.
И белези от устните ти
да ми спомнят
разходката из твоя свят.
Да разперя криле, цяла готова
за сблъсък, за полет, за смърт,
а да се раждам отново и отново,
бездиханен трепет,
възкръснал в докосвана плът.
Да изтичам в недрата на твоите тайни,
гореща, по-огнена от летен зной,
по-плашеща от най-ужасните пожари,
по-трагична от кладите,
запалени във името на някой бог...
и тъй до без остатък да умирам,
осъзнала, че пламъкът е всъщност бял,
че не руши светове, че създава.
Като покръстване
да потъвам в дълбоки води,
без да се давя, едиснствено с вяра,
че твоята ръка, ще ме хване
миг преди края...да ме съживи,
да ме целуне, да ме прероди.

image

В теб!
Да се изгубвам и намирам,
да оживявам, да изгарям, да умирам,
да летя, да падам, да проклинам,
да откривам себе си
и своите сто лица.
В теб. А всъщност ти във мен.
Не зная вече границите на плътта.
Едно сърце, една мъгла, един мост
към вечността,
едно по-голямо тяло,
което някога било е две тела.
В тебе аз и ти във мен...
Сливане и сблъсък, страст и нежност, танц.
Изграждаме някакъв храм...
и уморени после, заспиваме усмихнати,
родени в свят на красива тишина.


------------------------------------
Стихотворението е посветено на съпруга ми и вдъхновено от един танц на влюбена двойка, която имах удоволствието да изгледам ето тук:
https://www.youtube.com/watch?v=y7JcR6h4Exw




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. takaini - "Като покръстване да по...
08.06.2014 09:10
"Като покръстване
да потъвам в дълбоки води,
без да се давя, единствено с вяра,
че твоята ръка, ще ме хване
миг преди края...да ме съживи,
да ме целуне, да ме прероди."


Вярата в Любовта-единственият спасител на Душите ни!
Прекрасно е,amrita!!

Поздравления!!!:))
цитирай
2. emi1ts - Разкошно!
10.06.2014 14:15
Това е вдъновение от любов!
Прекрасно!Поздравления!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840681
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980