Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2014 16:33 - 2 стотинки спасяват 8 живота
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1867 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 11.06.2014 16:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Попаднах случайно на снимка, която е продукт на съвместна инициатива на радио енерджи, онлайн зоомагазин и организацията "Четири лапи".
На всеки 50 споделяния, които снимката събере, по сметката на клиниката ще се дари 1лв. от зоомол.

Разбира се, както с всичко в България, това се подлагаше на съмнения, на подигравки и най-сетне на убеждавания колко е тъпо да се помага на помиярите.

Пиша този постинг, защото ме хвана яд. Във фейсбук имам около 300 приятеля. Всеки от тези триста, би следвало да има по още 300 и т.н. По мои изчисления за около един ден снимката би следвало да може да обиколи цялата социална мрежа.

Но какво се оказа, че са се събрали едва двеста лева от споделянето й.

Дори да не е вярно,  въпреки че сама проверих и се оказа, че тази снимка е просто част от друга, по-голяма дарителска кампания на зоомол и четири лапи, та оказа се, какво ни пречи да натиснем бутона "сподели", което е напълно безплатно за нас?! Явно се оказва, че много неща ни пречат, но аз не мога да се сетя дори за едно реално, че да изброя поне няколко.

А за онези, които се сещам е по-добре да не пиша.

Та едно безплатно за нас споделяне на някаква снимка с вълк и куче струва 2 стотинки на зоомол. И с тях ние плащаме 8 котешки живота.

2 СТОТИНКИ!

Около компютъра ми е винаги хаос. Подмятат се фибички, листя, химикалки. В бъркотията намерих 37 стотинки, с които реално аз, самолично и самоцелно не мога да направя друго, освен да си купя кафе (и то от евтиното). Само че тези 37 стотинки се равняват на 13 по 2стотинки, по осем живота...или това прави 208 живота.

В момента, в бъркотията на бюрото ми има 208 живота...
Колко има на вашите бюра? Колко струва едно цъкване върху някаква снимка, колко би ви коствало.

Защото осъзнавам страшната трагедия на нашата безпомощност. С тези 37 стотинки аз не мога да направя нищо, въпреки страшната им цена. Но когато някой, някъде, по някакъв начин ми дава шанс да се възползвам, да бъда с нещо полезна...проклета ад съм ако не се възползвам.

И се замислих какво мога да сторя: да разпространявам идеята, да говоря за нея, да покажа на хората, които познавам шанс ако искат да дадат 2 стотинки, да дарят 8 котешки живота.

Силата на тълпата, на множеството е страшна и голяма, приятели. Именно, защото сме заедно. Защото много по малко, дава винаги много.

2 стотинки...2 стотинки...2 стотинки

Ех, свят...

Ето линк...струва ДВЕ стотинки

Ето линк към по-голямата инициатива:
http://zoomall.bg/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/%D0%97%D0%BE%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D0%BD-ZooMall-%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0-%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F-205

Ето линк към страницата на четири лапи:
http://www.vier-pfoten.bg/bg/

Ето разговора ми със Зоомол, когато ги попитах дали това със снимката е истина

    Conversation started today
    Калиакра Лазарова
    13:36
    Калиакра Лазарова

    Наистина ли споделянето на снимката за набиране на средства за клиника "На четири лапи" ще събере реално по 1 на всеки 50 споделяния. Насочвам въпроса си към Вас като дарители в кампанията.
    
    Онлайн зоомагазин ZooMall
    13:46
    Онлайн зоомагазин ZooMall

    Привет, Благодарим за запитването. Да наистина, чрез споделя ние ще дарим. Освен това от свяка Ваша покупка от нас над 15лв ще дарим 1лв допълнително. При въпроси, сме насреща
    
    Калиакра Лазарова
    13:48
    Калиакра Лазарова

    Браво на вас. Сега ще разгледам какво предлагате и съм сигурна, че ще стана редовен ваш клиент. Чудесна инициатива
    
    Онлайн зоомагазин ZooMall
    13:52
    Онлайн зоомагазин ZooMall

    Независимо от дарението програмата ни за ревни клиенти работи(при регистриран потребител). Така, че ще се възпозвате и от отстъпка. Колкото повече клиенти пазаруват, толкова повече ще дарим. Миналя месец сумата е 870лв, която ще обявим тези дни. Благодаря за подкрепата


    Дали всичко това е нагла реклама?!? Господи, ДА - това е, реклама е!
    Но, докато гледам телевизия ме заливат с реклами на какви ли не фирми, банки и т.н., които не ми казват "ако гледате тази реклама, ние ще дадем заради това 2 стотинки" Не, просто ми ги пускат, прекъсват ми филма, тровят ми нервите.

    Но, когато така и така давам пари за храна и други неща за котките си, никой не ми казва "понеже пазарувахте при нас, ние ще отделим 1 лев от печалбата си, за да го дадем за бездомните животни" Ами, предпочитам да си купувам от някъде, където това се случва.

    Нагло набиране на клиенти?!?! Да, разбира се, че е така, но ... защото има НО, и ното е в това, че въпреки всичко, въпреки цялата тази маркетингова стратегия, ти имаш шанс с нещо да си полезен, докато всъщност не правиш нищо по-различно от онова, което правиш винаги: губиш време да споделяш разни неща във фейсбук или пазаруваш храна за домашните си любимци.




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839924
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980