Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2014 09:59 - Анонимна донос
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1785 Коментари: 0 Гласове:
5



 Тази вечер от ясното небе 
се изсипа буря и понесе стон.
Мръсна, анонимна, телефонна донос
ми говореше ужасни неща.
А безликият смях
сваляше звездите на нощта.
Какви истории чух,
какъв стремеж
в моите очи да те очернят
и да завали.
Какъв ли ти не беше,
каква не бях заради тебе
и самата аз.
Изслушах всичко мълчаливо,
възпитано, без възражения,
възклицания...невъзмутимо.
"Свършихте ли, моля?" "Да!"
"Приятна вечер пожелавам."
И прекъснах калния порой.
Какъв си и какъв си бил -
прекрасно зная,
каква съм аз до теб...
Дали защото откровено си разказахме
най-лошите си грехове
и върреки тях се обикнахме, повярвахме,
тази мръсна и безлика донос
в нашият свят не изсипа отрова.
В реалността с тебе стъпили здраво,
до болка горчивото в нея познали,
любов , когато си подавамевсе пак успяваме
чудеса да сътворяваме.



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840824
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980