Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2014 11:06 - Аз съм дете на света
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1697 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 30.06.2014 11:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Je suis une enfant du monde


image

image

На горите във удобнота утроба
е звук покълнал като семе
и мъничкото намерение
е израстнало във някоя гора.
Разтварям длани и се припознавам
и в семето и във върха,
и в ръката дето ще ги милва
и в тази дето все пак
ще ги унищожи.
Вечността не е статично време,
застинал във бездихание
божи шепот,
тя е гъвкава, променлива,
жестока в своята нежност,
сътворяваща във своя гняв.

Аз съм дете на света,
просто отблясък,
отражение на всичко,
на Апокалипсиса, на Сътворението,
ала и на мъничкото семе,
във което
дреме
обещанието за хиляди гори.

Затова от мен тревогата
за дребни, делнични неща
бързо се оттича някъде.
Аз съм дете на света,
просто отблясък,
отражение.
И за това съм свободна
да бъда щаслива,
без нищичко да имам,
но защото ме има.



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840754
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980