Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2014 11:37 - Страст
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1830 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На съпруга ми

Ще ти говоря само със очи,
тези големи очи,
които те покоряват
и се задъхваш от копнеж
и не знаеш къде се намира
Истината.
Ще съблека после
много бавно,
всяка презрамка,
всяка извивка
и в усмивката ми
ще се изгубиш.
Стъпваш ли?!
Учестените въздишки,
сърцето, което ще пръсне.
И няма да смееш
да ме прегърнеш,
за да не ме нараниш,
забравил за силата си.
И когато те докосна -
ще изригнеш,
ще боли до пръсване,
а аз ще се отдръпна...
Суета!
И ще бъда много красива.
Очите ти ме поемат
цялата и не могат
да повярват.
Не ме виждаш,
не тялото, не кожата,
даже очите ги няма.
В мъглата пред тебе,
виждаш само душата ми
и своята любов.
Жаден за сливане,
ще протегнеш ръце
и дълго ще целуваш
всяка извивка,
а в усмивката ми
ще крещи една покана.
И очите ми,
тези големи очи,
които обожаваш
ще се притворят от сладост,
ще блеснат със звезди.
Целувай! Не спирай
тази нежна разходка,
не оставяй нецелунато местенце,
не оставяй незапалена плът.

Ще те потопя назад,
ще потъна със тебе,
и после преродени... ще заспим.



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839586
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980