Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2014 02:50 - Едно кръстовище остана някъде...
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1545 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дали забравих всичко?!
Дали отмина всеки белег?!
Дали зарастнаха раните?

Когато слънцето отново
се върна във очите ми
и усмивка озари лицето пак,
тогава се върна
и слънцето в небето
и разбрах,
че светът около мен е същият,
като този вътре в мен.
И аз съм му създател.

Но дали забравих всичко,
дали докрай отмина тази сянка,
дали остана белег-рана,
която просто не зараства?
Дали докрай простих
за всеки път, когато
заспивах разплакана.

Денят, в който се
сбъдва всяка тиха мечта,
кръстих простичко "днес".
Без минало, без бъдеще,
сбъдванията не живеят там.
Разбрах, че това е щастието
и че аз самата го избирам.

Но дали докрай изтрих
всяка тревога и всяка следа?!
Дали не се връща стиха,
дали не угасва и смеха?
Дали докрай и всичко платих,
всяка нейна рана и сълза,
всяка вечер, във която
е заспивала разплакана
и нищо не е могло да утеши
тревожното усещане,
че нещо се руши?
Дали докрай си простих?

Когато се върна онова усещане
за радост, отново танцувах,
и се смях, и пях и флиртувах.
Верни приятели с мене празнуваха,
а нощта празнуваше с нас.
Тогава разбрах,
че изборите носят своите последствия.
Понякога са уроци слеед грешки,
понякога са луди и гръмки фиести.
И започнах да избирам със сърцето,
защото узнах, че то търси винаги
най-доброто място за мен.

Но дали докрай се преродих,
дали нещо още не горчи?!
Една вина понякога вали.
Дали върнах точно ресто
на всяка суета?
Дали полирах добре и съвестта?

Когато върнах силата в ръцете си
оттам излетяха гълъби
и песента ми се понесе
на крилете им.
Кръстих този миг "посвещение"
и разбрах, че няма по-голямо щастие
от това да се научиш
да се посвещаваш.
И дарбата си, твоята си, святата
да се научиш да я подаряваш
на хората.И повярвах пак в доброто.

Но всичко ли забравих,
и всичко ли до края излекувах?
Едно кръстовище остана някъде
без да знам защо съм го сънувала.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839961
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980