Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2014 00:11 - Обичам отбивките на пътя
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1723 Коментари: 0 Гласове:
2



Обичам отбивките по пътя.
Те ме зареждат, учат, изпитват или просто ми дават време и възможност да си поема дъх.

Много хора ми казват, че се мотая прекалено много в неща, които не са ми необходими, че правя несвойствени неща, неща, които не ми отиват. А аз ги питам дали са гонили пеперуда, дали са се осланяли на сладкото усещане, че се губиш, за да откриеш ново място?

Обожавам отбивките, заобиколните пътища, сладкото усещане, че си даваш свободата да забравиш своята цел. Не се задържам дълго, крачките ми сами се връщат винаги пак на главния път, но пък съм си набрала букет от спомени.

Пътят ме увлича именно, защото има кръстовища, тайни кътчета за отдих, непредвидени срещи или перипетии. Не зная, и дано никога не се наолага да узнавам правилата на линейното пътуване, онова което търси прекия път от точка А до точка Б. Аз обичам да обикалям, да се размотавам, да разглеждам.

Моето богатство се крие в онова, което съм намерила в отбивките. Там са хората, които съм докоснала, стиховете, за които съм се вдъхновила, там са преживявания, несравними по красота с нищо друго. Забележително е усещането да откриваш, постоянно, нови и нови криволичещи пътеки.

А крайната цел ли? Е тя е винаги пред мен, някъде там, вече помислине, вече осъществена в сърцето ми и просто си я чакам, а дотогова се подготявям за нея в стотиците отбивки, които избирам да не подминавам. Крайната цел така ми служи за мотивация, за хъс. Тя е винаги някъде там, пред мен и аз винаги имам нещо, което да ме кара да не спирам, да не се захласвам дълго в някоя отбивка, да не превръщам палатката в къща и илюзията в реалност.

Да вървя, неперекъснато, непрестанно да се движа, уверена в сърцето си, и позволила си да научи много от самия път - ето това аз анричам живеене.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1836442
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980