Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2014 22:41 - Не се завръщай
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1300 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не искам да зная колко още остава,
да те преболея, да те забравя...
допивам си кафето и си лягам,
после да плача, в одеалото.

Пиша този стих, за да ти кажа,
че не искам да се връщаш.
Ще мине време и ще се изправя,
но само ти не се завръщай.

Върни се едва тогава, когато
вече няма да те обичам,
за да мога със сухи очи
да виждам как прибираш в сака
осиротелите ни мечти.

Да не се свлека на прага след тебе,
да не се моля за обич и нежност.
Имай милост, спести ми своите очи,
не искам да търся копнежа им,
а да намеря само...само пепел там.

Зная своята отговорност
(не мога да го нарека вина),
но искам болката да си е преживея,
както си умея, в стихове и тишина.

Затова не се завръщай скоро,
нека мине време, нека преболи.
Ела по-късно, когато съм готова
"На добър път!" - да ти кажа
със сухи очи.




Гласувай:
5



1. yourprincess - АМАА ЕЙЙ! Нали съ омъжи ма!!!
17.09.2014 22:55
АМАА ЕЙЙ!

Нали съ омъжи ма!!!
цитирай
2. анонимен - yourprincess,
17.09.2014 23:16
съжалявам, че платформата на блог.бг не ми позволява да редактирам коментарите и трябва чиаттелите на блога ми да търпят кръчмарския ти език.

Набързо бях "на гости" в твоя блог и се смях от цялото си сърце. Няма лоша реклама са казали хората.

Но си оправи малко речника, не отива на една жена да се изразява по начина, по който го правиш ти. Мен ме е срам заради теб.

А на въпроса ти и на откровените и смехотворни глупости, които си написала в блога си.
Да, омъжена съм.

*Някъде в блогрола ми има статия "Инструкции за ползване на Ами" Ще те помоля много внимателно да ги прочетеш преди да дръзваш да коментираш тук. Защото ти обещавам, че не позволявам някой като теб да ми цапа блога.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839994
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980