Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2014 11:36 - На съпруга ми
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1069 Коментари: 3 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес моят съпруг има личен празник. Използвам трибуната на блог.бг, за да му пожелая много здраве, щастие и сбъднати мечти.

По случай рожденния му ден, ще публикувам първото си стихотворение, което му посветих (написано е някога отдавна, още когато бяхме в онзи сладък период на ухажване, познаване, сприятеляване, съмнения и безсънни тъповлюбени усмивки).

Ето те пред мен и раменете ти
ми обещават пак опора.
Сърцето ми нашепва с глас смутен -
имало още от добрите хора.
От онези, с пълните души,
от онези, прегърнали простора.

Повече мълчиш, а очите ти говорят
и разхожда се във тях дете.
Мога да ги наблюдавам с часове,
не са ми нужни многословия.

Ето те пред мен и във усмивката ти
има нещо свидно, като покана за игра.
Чуваш ли? Някаква песен разлива
в света ни прекрасни неща.



Пожелавам си в света ни да има повече хора като теб, обич моя. От онези добрите, които винаги подават ръка, които винаги първо се опитват да разберат и да помогнат, от онези, които приемат без да съдят, от онези, които са закрилници на по-слабите. Благодаря, че те има, че съществуваш, защото правиш света малко по-пълен и чист.

Красиво и мъдро напредване, обич.













Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - многоо нежно и всеотдайно ,мила...
19.09.2014 11:49
И аз така не мога да забравя моя
незаменим Съпруг. Бяхме 25 г .щастливи....
И още и още му пиша любовни писма и
и стихове.
ВРемето не лекува ...напротив.....
поздрави и хубав ден, бъдете щастливи!
Юлия
цитирай
2. amrita - Благодаря. . . Довечера като се п...
19.09.2014 11:56
Благодаря... Довечера като се прибере от работа съм наумила да му покажа тази публикация...
цитирай
3. emi1ts - Прекрасен поздрав !
20.09.2014 14:22
Присъединявам се към пожеланията!
Благодаря за много позитивните емоции излъчващи се от целия постинг!
Поздрави и най-сърдечни пожелания за рожденния ден твоя съпруг!/с малко закъснение/
Приятни почивни дни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1833118
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980