Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2015 09:47 - Богатството на славяните
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2488 Коментари: 0 Гласове:
4



 Относно запитване на "лични" :)
(Не зная защо личния ми живот толкова вълнува някои хора)
Стихотворението в предишния постинг е един свободен, непретендиращ за автентичност прочит на песента, която публикувах.

Идеята ми е в следващите постинги да споделям песни на различните славянски езици (с именно такива "преводи"- когато ми хрумнат) Дали те имат отношение и отражение от личния ми живот - не, нямат - съжалявам :)

Избрах тази песен, защото страшно много ми харесва гласа на Нина Бадрич.


Ето и ЛИНК към същата песен с превод :)

PS Блог.бг от много време не е онова, което някога беше. Тъжна картинка



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841066
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980