Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2015 20:49 - Прегърни ме
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3359 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 21.01.2015 20:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В най-страшното и тъмното,
когато не заспиваш от болка,
когато те болят съмнения,
когато ще полудееш от страхове
и всички кошмари
са станали реалност
и се чувстваш по-сам от самотата си
и по-тъжен от тъгата си.
И искаш да говориш, да говориш
да не спираш, да не млъкваш,
да крещиш, да обвиняваш...
А сякаш някой е пресякал гласните ти струни
и начумерено, притихнало мълчиш,
отдалечавайки от себе си хората...

На пук на цялата ти агресия,
на пук на теб и всички млъкнали слова,
напук на желанието да бъдеш сама
край теб винаги има двама човека.

Единият си ти самия,
а другия е онзи, който те обича
повече от всички свои радости и болки,
повече от собствения си страх,
повече от времето, за мечтаене,
повече от всеки свиден рай.

Прегърни ме!
Прегърни ме много силно, 
за да забравя всички останали,
които се уплашиха.
Прегърни ме, за да ми докажеш,
че въпреки страха
има хора, които никога,
за нищо на света 
не биха ме останали.
Прегърни ме!
За да ми покажеш,
че и аз си струвам
някой да не ме оставя.

Прегърни ме, помогни ми да се справя!
Да дишам пак и пак да се изправя.
И после не ми позволявай
да търся и чакам
обич от приятели-ласкатели,
които утре ще се скрият
в моя пръв най-тежък миг.

Не, не ги намразвай!
Аз не искам да ги мразя!
Може би така все пак е добре.
Прогледнах. Благодаря на Бога,
че от фалшиви обичи
пак ме спасява.
Прегърни ме!

Аз няма никога да те оставя,
защото ме обичаш, когато
не съм за обичане,
защото не се отказваш от мен,
дори когато те гоня
от себе си,
защото търсиш най-доброто в мен,
защото ме прегръщаш,
когато те отблъсквам с ръце,
знаейки, че всъщност прегръдка
е всичко, което желая,
но гордостта ми пречи
да си го призная.

Аз няма никога да те изоставя






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vihrogonche - Амрита,
23.01.2015 15:05
ПРЕГРЪЩАМ ТЕ ПРИЯТЕЛКО
цитирай
2. amrita - Хей, Вихър. . прегръдки и от мен, ...
24.01.2015 15:45
Хей, Вихър..прегръдки и от мен, съкровище
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1836143
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980