Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2017 00:26 - ПЛАЧИ, СЪРЦЕ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 628 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 19.08.2017 01:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
image

Плачи,сърце,за народа си болен!
Плачи,сърце,за народа си злобен,
за Родината си поругана,
за душата българска изтерзана!
Плачи!Любов няма тук на Земята,
няма я голата истина свята!
Плачи за почернена българска майка!
Плачи,че имат ни за утайка
не само в Европа,а и в света!
Народът български бере душа!
Плачи,сърце,дано ти олекне,
турчин и ром дано клекне,
европейците да мирясат
за мигранти пътища буренясат!
Плачи,сърце,не се предавай,
 все така в ритъм див-Давай!

Самотата моя не ме плаши,
писна ми от подлеци,
писна ми и от крадци,апаши,
от лицемери, хора зли!
Едничка днес честта остава
и моето бедно сърце,
което не търпи,не дава
да падам в нечии нозе!
Какво е любовта ви питам,
не любовта към мъж жена,
заради нея аз излитам
и моля се- О,небеса,
подарете ми покоя,
без истина не се живее,
живот не искам като тоя,
за правда туй сърце копнее?!
Вълчици,кобри,хамелиони,
лешояди,мекотели
нямам за вас милиони,
достатъчно от мен сте взели.
Човешкото във вас го няма,
живот-илюзия-измама,
идваш и няма те,мгновение,
нима успешно сме творение?
Живот кошмарен,плач,сълзи,
а там във ляво тъй боли,
раздирам със вик тишината,
какво остана ми,горката?
Стълба няма да градя,
по лесно е да полетя
дори в мечтите мои дивни,
години тежки,непосилни!
Жребий, късмет,родена днес,
във нечий не,във моя чест
камбани бия,не се предавам,
вярна на себе си оставам!

  
  image
 
стихове и клип А.Х.Т.sekirata cekupama


 




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5243215
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28496
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031