Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2008 23:53 - Моят истински дом
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1351 Коментари: 2 Гласове:
2



 

         Аз сега съм в чуждо царство,

         в страна магическа и дивна,

         дето няма съблазни и коварство,

         а чудеса и бели самодиви.

 

         Пред мен пространства се разтварят,

         о, как съм близо днес до себе си.

         В душата ми прозорци се отварят

        и тя се пълни с мир небесен.

 

         И дашам пак, тъй както първи път

         детето въздух си поема трудно-
         със страх и със насита

         и струва му се някак чудно.

 

         Под вековни сенки на гори вековни

         аз чувам хор на птици и листа,

         тревите милват се гальовно

         в мойте боси стъпала.

 

         Чуждо царство, а толкова мое...

         Сърцето ми отдавна е приело

         част да бъде от чудесата твои

         и тайните ти мощни да опази.

 

         Защото тук се раждат прици

         от човешки длани и мечти,

         тук криле поникват и летиш

         над съблазни, коварства, беди...

 

         О, аз сега съм в свойто царство,

         летя с глухарчетата леки.

         Сега съм в това зелено господарство

         и всичко сиво е далеко.

 

         Край пътя с камъка посядам

         и той разказва ми легенди,

         в тревите със лъчите лягам

         и като отблясък стихвам бледна.

  

         И за всичко забравено мечтая,

         танцувам в ветровете нощем.

         Аз тука всички тайни зная,

         всички бели тайни мощни.

 

         Знам по пътя целите си ще изпълня,

         знам - всяка трудност става лесна,

         защото съм закърмено със мълнии

         и сърцето пее тукашните песни.

 

 



Тагове:   дом,   Моят,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. glarus - Чувството
26.07.2008 14:48
е прекрасно и зареждащо.
Поздрави!
цитирай
2. amrita - Поздрави и от мен
27.07.2008 11:12
РАдвам се да бъда батерийка ;) за това пиша всъщност.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832425
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980