Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2010 22:44 - До нови срещи
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 986 Коментари: 0 Гласове:
1



Няма да ме има няколко седмици, приятели. Щеше ми се да довърша историята за Синът на бурята, защото тя става много интересна, но ще го правя някога след като пак си дойда в блогчето. Не че нещо - просто няма да имам връзка с глобалната мрежа и ежедневните капчици поезия, проза или просто глупости, написани без особено чувство за стойност ще секнат за известно време. Като споменах за довършване, на път съм да приключа и сагата за Джузепе...искаше ми се да има хубав край, кой знае накъде ще тръгнат все пак героите, отказах се отдавна да ги ръководя и просто ги следвам, записвайки стъпките им.
Е, до нови срещи.
На раздяла оставям една песен, която пее в момента и душата ми...
Съжалявам, че не мога да оставя нищо по-жизнерадостно и слънчево. Надявам се като се върна, да съм си взела дъгата и вкусното кафе, споделено с изгревите, залезите и обичта.
Прегръщам ви!




Тагове:   срещи,   нови,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1836586
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980