Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2010 20:41 - УСМИВКАТА!!! Честит ден! Хей! Усмивката е магия!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1584 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
е най-чистото нещо, което човек може да подари на себе си и света, на хората, на непознатите... Да изгряваме всеки ден с усмивки!

Защото ТЯ (усмивката)
е лъч надежда и ни прави светли.
Е сила и мост!
Е милувка и лекарство за рани!
Защото тя е проводник,
невидимия коридор, по който
винаги ще протича Любовта!

"Усмивката
тя води двама млади
към върхове и звездопади"
(Трамвай№5 - Усмивката)

Хей ти, да точно ти
я се усмихни!
Ела и прегърни
детето в мен!
Ела и целуни
захарта на вятъра.
Ела и усмихни
света си
в моята прегръдка!
Хй ти, да точно ти!
Който си увесил нос,
който се приклекнал
пред куршум
който си затворник
в мрачните подземия,
приеми
(и нека няма по-скъпо,
което може някой да ти подари)
моята усмивка
от мен за теб
и от нас за света!




Тагове:   магия,   ден,


Гласувай:
5



1. amrita - Хайдееееееееее :)
07.10.2010 21:49
За много прекрасни сутрини, дни, вечери, нощи и хора :)))
цитирай
2. yuliya2006 - Международен ден на усмивката ...
07.10.2010 22:04
Международен ден на усмивката
http://ladydream.blog.bg/novini/2010/10/07/mejdunaroden-den-na-usmivkata.616638



Световен ден на усмивката
Първият петък на октомври е запазен за инициативата "Направи нещо мило - накарай някого да се усмихне"



Желая аз, желая-Слънце,

душата ми да сгрява.

В очите ти да го откривам

и с мен днес да танцува.


Желая аз, желая-Луна,

да ме облива в уют и тишина.

Притисната в теб да слушам,

тайни, неоткрити досега.


Желая аз желая-Дъжд,

ромолящ, пречистващ,свеж.

Магнетизма от теб да взема,

да се преродя, в розово да светя.


Желая аз желая-Смях,

сърцето щастливо да пулсира.

Мигът е важен, той е днес

а утре каквото отново пожелая.


12.09.2007
ДЖУЛИЯ БЕЛ

цитирай
3. amrita - Добре дошла, Джулс!
07.10.2010 22:14
Утре и от утре всеки ден ОБЕЩАВАМ да правя по нещо мило за някого, че да се отсрамя за мрачното си настроение ден.
Благодаря, че намина!
Прегръщам те!
И (разбира се) широка и лъчиста усмивка от Ами за теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839621
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980