Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2010 00:19 - Моят пръв урок!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 743 Коментари: 0 Гласове:
3



                                             На Ади
                             с благодарност и обич

В мен има кодове от светлина,
извор слънчев, в който блика
хармонията и любовта,
в мен пее птица,
в мен живее света -
искаш ли да ти ги подаря?

Аз нося в себе си истини,
и смелост, и синьо
ти само поискай
и ще ти покажа
всичко!

Аз зная как се прекроява
участта на сивото сърце,
зная как се покорява
връх далечен от лазурни светове,
аз имам двете си ръце
и с тях Вселени обитавам,
поискай и ще те науча.

Моят пръв урок е: порив!
Усети го в своите гърди -
точно там, при топлината,
която се разлива като вълна
по брега на океана,
за да покори сушата.
Там, където сърцето шепти,
завързано в граници -
затворник на раета!
Вятър там усети,
помечтай да летиш
като листото над света
и просто се остави
да те води
порива!

Не си вземай тефтер и писалка,
няма лекции, няма упражнения -
трябва ти само мечтата,
претворяваща всяко съмнение!

Аз зная, че можеш дори
някога пред мен да полетиш -
ще гледам с радостни очи
как полетът твори!

Но бавно тръгвай!
Първата стъпка е трудна,
а втората по-сложна!
Върви! И нека нищо не тревожи
посоката на пътя ти!
Усмихни се и се сътвори!




Тагове:   Моят,   урок,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840862
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980