Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2010 06:34 - Какво научих за любовта?
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3969 Коментари: 12 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това е моето първо "видео". Знам, че е много постно и в свое оправдание ще кажа, че е правено набързо. Но не е помилсено "набързо". Вътре съм сложила едни истини, валидни за мен, едни уроци, които научих. Някои от тях бяха трудни.
Музиката е на Karunesh - Sound Of The heart

Това е моето "Добро утро!" днес!
Пожелавам ви един страхотен старт на една страхотна и изпълнена с мъдрост и истина седмица. Усмихвайте се повече, гневете се по-малко, премълчавайте думи, които ще наранят някого и обливайте света с любов!

image

      И моите любими:

ДНЕС е най-хубавия ден! Защото няма по-подходящ ден от ДНЕС за живеене. Защото ДНЕС е шанс да пребъдем,
и най-вече, защото не се знае
ще има ли УТРЕ, а ВЧЕРА вече е минало.
Насадете усмивки и обич ДНЕС,
за да берете плодове след време!

Точно ДНЕС няма да се ядосвам!
Защото, докато хабим време да се ядосваме, мръщим и обиждаме - пропускаме може би вълшебни моменти и изразходваме голям потенциал от енергията си, вместо да я вложим в създаването на нещо, което да радва нас и хората около нас.

Поздрави, прегръдки,
обич и усмивки от Ами!




Тагове:   Какво,   Научих,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. erato7 - Денят ми започва с твоето "...
11.10.2010 09:03
Денят ми започва с твоето "първо видео", Ами! Благодаря ти, чудесно е!:)))
цитирай
2. karambol5 - ДОбро утро Ами :)) Усмивки и лек ...
11.10.2010 09:24
ДОбро утро Ами :))
Усмивки и лек ден за теб ;)
Прекрасно си се справила с видеото :)
цитирай
3. miaa - Здравей Ами!Много мъдрост и кра...
11.10.2010 12:03
Здравей Ами!Много мъдрост и красота има при теб! Любовта е живот!
Прегръщам те:) Благодаря ти за хубавите мигове!
цитирай
4. neprosvet - Браво! Много ми допадна постинга и ...
11.10.2010 12:45
Браво! Много ми допадна постинга и видиото и веднага го изпратих на по-младите си приятели във фейсбук! Поздрави за теб мило ,непознато момиче!!!
цитирай
5. magicktarot - много завладяващ клип!
11.10.2010 12:57
но се натъжих, а не би трябвало, тук се говори за Любов. Доколкото разбрах една Любов се е разделила - това е невъзможно! Дано не съм схванала правилно!
Поздравления за първия клип и много Любов!:)
цитирай
6. arachnaarachna - Ами ,ти си невероятна
11.10.2010 14:28
и такъв е клипа!Невероятен !

Поздрав !
цитирай
7. amrita - erato7
11.10.2010 21:22
цял ден се щурам насам натам и виж чак сега ви отговарям.

Радвам се, че деня ти е започнал хубаво и че аз имам участие в това! поздрави
цитирай
8. amrita - . karambol5 -
11.10.2010 21:23
благодаря. Денет беше хубав! А за видеото - нещо ме "прихвана" тая вълна ;)
цитирай
9. amrita - . miaa
11.10.2010 21:25
здравей и на теб, мила. Мола ;! Пак заповядай! Да, любовта е живот!
цитирай
10. amrita - Благодаря!
11.10.2010 21:27
И хей, следващия път - попитай преди да пращаш ;) Добре дошъл!
цитирай
11. amrita - magicktarot
11.10.2010 21:29
Защо се натъжи? Не трябва. Любовта е енергия, която съзадава Вселени, та какво по-радостно от това. И аз я изпитвам, усещам я как тече през сърцето ми. Да, има раздяла, но тя не е на чувството... то си е ...чувство.
Правилно си разбрала иначе:) но не искам да те натъжавам. Аз съм щастлива, че мога да усещам това, което усещам.
цитирай
12. amrita - arachna
11.10.2010 21:31
Благодаря! Наистина се радвам, че ти е допаднал. Радвам се и на визитита ти - прегръдки
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840885
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980