Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2010 02:25 - Знаме от вино
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 843 Коментари: 0 Гласове:
3



Развявам се по вятъра
и бляскат цветовете от герба ми.
Някой наля в чашата вино -
на малки глътки го отпивам.
(Така е по-аристократично.)
А от ъгъла, под измачкан каскет,
скрил подстриган мустак
и бляскави очи - талант,
художник рисува портрет
на виното.

Червеното е лудост.
Разлят сок от чашата
на всежадната богиня
покапва по устата ми.
Езикът ми облизва
ръба на полюсите й,
а пръстите рисуват
по грапавите стени
на чертозите й
малки капчици от вино!

Червеното е лудост,
аз се развявам с вятъра
и слънцето играе на отблясъци
със зрънцето грозде
на герба ми.


Тагове:   вино,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840174
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980