Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2010 00:06 - Рисунка
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 869 Коментари: 0 Гласове:
3



Нанасям смело боите,
взети направо от цветната дъга
размити с дъждовна вода,
напоени с вдъхновение и сила
от границата на сезоните,
когато в земята заспива
не само злото, но и семето,
което ще разцъфне на пролет,
а после ще стане на плод,
за да роди сока му усмивка,
от усмивката да бликне смях.

Нанясам боите, рисувам се
с едри цветове, родени от дъга.
Ръката си смело повдигам,
нарисувала съм планина.
Тя пази на детството вратите,
а по пътеките й тайни
все още ме заговарят птиците.
Планината се смее зелено,
надигнала се пак на пръсти
през ръба на белите ми листи,
за да види хлапето невръстно,
което тъй много й липсва.

Прегръщам те вярна дъга,
топлина ти пращам, моя планина,
основа на дните ми чисти,
извор на всичко лъчисто!
И смирено шепна на света:
Благодаря! Благодаря!


Тагове:   рисунка,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1834056
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980