Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2010 15:11 - Молитва на страдащото сърце
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2565 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ето свещените ми съвети: Първо бъди милостива към себе си. Преживяла си толкова много на тази земя, а все още имаш да научиш милиарди уроци. Нирвана може да се постигне само с леко докосване. Протегни ръка към своето величие, но винаги с нежност. Не търси удобния случай, а му помогни кротко да дойде при теб, както лотосовият цвят плува по течението насред реката, тласкан от лекия бриз. Следвай устрема си, но не бързай – радвай се на нещата, с които си се заела. Знай, че всяка стъпка по пътя е забавление – празнувай движението, което само по себе си е чудо.
Почитай своята святост – светостта във всеки от вас. Не се кори за грешките и заблудите – приеми ги с усмивка, поучи се от тях и израствай. Ти, мило дете, се развиваш добре, всъщност, наистина много добре. Ако трябва да ти кажа една единствена мъдра дума, тя ще бъде онази, която за мен изразява цялата любов на земния живот: състрадание. Да надмогнеш всеки срам и объркване, да започнеш да оценяваш качествата – своите и на другите хора, и то не само „добрите“, но и всички останали – това е най-доброто за теб, повярвай ми. И колкото по-скоро приемеш това като вечна истина, толкова по-бързо щастието ще долети при теб, като галопиращ мустанг с криле на краката. Повярвай в истинността на тези думи, повярвай в този момент.
Мъдростта ще дойде при теб, когато спреш и се заслушаш, а не когато тичаш забързано нанякъде. Спокойното сърце получава любов и информация по-лесно от припряното. Днес направи нещо просто: откъсни цвете и просто го разгледай, без конкретна цел. Бъди празен лист. Бъди отворена. И знай, че всичко, което стига до теб, е добро, че това е обучение в действие – винаги и всякога.

Гуан Ин винаги чува и откликва на молитвите ни. Необходимо е, когато я призоваваме да бъдем в умиротворено състояние, смирени и изпълнени с кротост и нежност. Запалете свещ и благовонни пръчици, поставете цветя, за да направите връзката си с нея още по-силна. Хората, които работят по- тясно с Гуан Ин, често пеят мантрата “ ОМ Мани Падме Хум „, която означава “ Прославям скъпоценността в лотоса „.
Ето една молитва , която ще ви помогне да призовете Гуан Ин:

„Възлюбена Гуан Ин, моля те, чуй молитвите на сърцето ми. Моля те, открий и разбери истинските ми потребности. Моля те да се намесиш във всички аспекти на живота ми, които ми причиняват болка. Моля те, помагай ми и ми съдействай, насочвай ме така, че да видя положението си в нова светлина – в светлината на любовта и съпричастието. Моля те, помогни ми да стана като теб и да живея спокоен и смислен живот.“





Тагове:   молитва,   сърце,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840554
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980