Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2014 17:17 - Сватбени вълнения
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1860 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 27.05.2014 17:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
..чакам те вкъщи, ще бъда момичето в бяло...
image

Не, не обещавам и не се кълна
бъдещето кой да предвиди?!
Но днес аз имам твоята ръка
и щастието което ме облива.
Не искам нищичко да знам за утре,
далечно ми е, обич, някак чуждо.
Ала днес сърцето полудяло тупка...
всъщност друго едва ли е нужно?!
Заставам до тебе с безумната вяра
във днешния ден и във любовта.
Усмивката ти - моя чакана награда
ми показва какво е точно вечността.
Преплетените ни ръце подписаха
отдавна, нашите най-тихи обещания.
От тук насетне - каквото ни е писано,
нали днес живеем цели от дихания.
В любов и вярност няма да се вричам,
познаваш ме, аз просто няма да съм аз,
но безусловно, безобетно те обичам
дори сега, когато нося твоята халка.

I want to spend my lifetime.....





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1830920
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980