Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2010 22:45 - За сънищата и тълкуването им И какво правят тези котки в сънищата ми?!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6744 Коментари: 20 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дайте едно рамо (тези, които "разбират" повече от тези неща)
Баба ми е много сладка, когато е сънувала нещо. Отваря съновника си с изражение, което говори "Аз сега ще видя къде е ключа от бараката!", плюмчи палец, прелиства важно, очите й светват като в съновника има точно това, което е сънувала, чете ми го на глас и затваря. Ако е "хубав" сън усмихва ми се - ето, на добро е, знаех си аз! Ако е "лош" сън ме поглежда сериозно "Хората пишат, че не е на добре!" тук аз винаги скачам и я прегръщам!
"О, я стига! Сънищата си сънища! Не обръщай внимание. Всичко е нарде!"

В малкото време, което успявам да си открадна за сън сънувам, че даже и сънувам понякога толкова живи сънища, че направо скачам от леглото я със смях, я със сълзи на очите. Понякога ми се е случвало да сънувам неща, които после са се случвали. Понякога в съня откривам отговор на въпроса, с който съм заспала, понякога емоцията, която съм изпитала се появява на яве до няколко дни, но не й от същият изник.

Но понякога! Понякога сънувам много особени неща. Това са едни сънища, които помня и до днес. Всичките - толкова живи, толкова стряскащи. Всичките свързани с котки!
В съновника на баба пише " котката означава лицемерен приятел".
Мисля, че тези съновници трябва да се забранят!

Котката, която сънувах в последния си подобен сън ми говореше. Котка ми е показвала път, на който съм откривала помощ. Котка е животното, което сънувам, когато имам проблем и животинката по всякакъв начин се опитва да ми покаже решението.

Но има едни сънища. И сега, когато пиша, картините им са пред очите ми. Страшни и тъжни картини са това. Събуждам се винаги с рев, не очите да са ми се насълзили, а се събуждам от собствените си хрипове. В тях също има винаги котка, но тя по-скоро само ми показва накъде да погледна. Въобще котката в сънищата ми е ориентир.
Не вярвам на съновници! Всеки трябва да може сам да тълкува сънищата си.

Сънувам понякога неща, които са се случили на някой близък човек или които ще с случт - не мога да се ориентирам правилно във времето. Сънувам предупреждения. Сънувам доста интересни и живи неща. И най-показателните сънища в живота ми са били свързани с котки. Но за мен котката не е домашен любимец, тя е нещо друго, тя е едно свещено животно, което е заредено с такава сила, че понякога настръхвам. Котката не е онова пухкаво, галжовно същество, което се търка в краката си като се прибереш, котката е дух, тя е вечно будна, тя е интуиция.
От бебе до днес котка покрай мен е имало винаги. котките са мои приятели, идват при мен, имат доверие в мен. Всички, които съм изгубила са умирали в ръцете ми, всички са раждали в ръцете ми.
И ето, че са там, когато сънувам наистина важни неща. Наричам тези сънища "пророчески" но съм далеч от идеята, че това са някакви предсказания (тип библейси пророчества). Просто те са едни истини, валлидни за мен.

Е, това исках да споделя за сънищата и котките ми. И... по-добре да обръщаме внимание на сънищата си, отколкото да не го правим.

Сладки и изпълнени със Светлина сънища от мен! За едно невероятно събуждане!
(не че ще спя, Ами ляга късно или по-скоро "рано" ;) но сигурно на вас ви е време.


Тагове:   Какво,   Ми,


Гласувай:
5



1. semtomovi - Там ви е грешката че използвате Съновници - за биберони.
07.10.2010 22:54
Сънищата се тълкуват буквално. Никакви съновници не ви трябват. Просто медитация и размишление.Никой чужд човек не може да ти разгадае съня. Той предизвиква у теб определени мисли и емоции. Там е разковничето.
цитирай
2. amrita - емоцията, с кояте се будим
07.10.2010 22:55
първата мисъл, която не е мисъл, а усещане... това е най=правилния показатеел за това лош или добър е бил съня, нали така
цитирай
3. miaa - Мила Ами, често сънищата отразяват ...
07.10.2010 22:57
Мила Ами, често сънищата отразяват нашето душевно състояние, понякога радост, друг път болка! Аз лично не ги свързвам с предсказания.Възможно е някои хора да не са съгласни с мен! Това си е мое мнение. По- скоро сънищата носят нашите емоции , мисли и преживявания на определен епизод от живота ни!
Колкото е по- щастлив е човек, толкова по- сладки сънища сънува!
А котката е свещенно животно, което предпазва от болести и носи положителна енергия!Всяко домашно животно/ куче, котка/ унищожава всичко негативно и носи спокойствие. Пожелавам ти лека нощ и приятни сънища. Не вярвай в суеверия. Една приятелска подкрепа от мен! С обич!
цитирай
4. kapito - Аз пък не сънувам, или може би не п...
07.10.2010 23:04
Аз пък не сънувам, или може би не помня когато сънувам. Може ли пък да съм такъв дебил! ПОне веднъж да бях сънувала нещо и аз ! Завиждам ви, че си имате сънища!

п.с. Съответно нямам никакъв поглед върху тълкуването, обаче ще следя постинга, ако взема случайно да сънувам и аз - да знам.
цитирай
5. amrita - О, много далеч съм от суеверията
07.10.2010 23:05
и тълковниците. но за това, че има предсказателен елемент в сънищата има го именно защото те са картините на нашето подсъзнание. А там сме в полето на всички възможности и всяка възможност може да се прояви чрез конкретен наш избор в реалния свят. Това са сънищата (според мен) Опитвам се провокирам дискусия и да се изпднат няколко тайни от "кухнята" ма Висшиа Аз ;)
Благодаря за подкрепата! С обич! И лека нощ!
цитирай
6. amrita - капито
07.10.2010 23:07
разбира се, че сънуваш. Всеки сънува. Ако слчайно се будиш в средата на нощта, преди да станеш или да побързаш да заспиш- попитай се "какво сънувах" ;) Лека нощ и някакви сънища ;)
цитирай
7. miaa - Мила Ами, напълно съм съгласна с ...
07.10.2010 23:09
Мила Ами , напълно съм съгласна с теб! Сънищата са проява на подсъзнателно ниво.
Но само от нас зависи, как ще ги проявим. LВсичко зависи от нашата нагласа и отношение към тях! Обичам да общувам с теб!
Бъди спокойна :))))))
цитирай
8. amrita - 1. semtomovi - Там ви е грешката че използвате Съновници - за биберони.
07.10.2010 23:11
Питай ме колко трудно ще ми бъде да обясня на баба, че трябва да медитира и да размишлява. Неее-еее! Не вярвам, че ще успея.
Тя си знае - отваря съновника и чете - сънувал си въшки - значи пари. И точка!
цитирай
9. injir - Сънищата си тълкувам сама. Съно...
07.10.2010 23:14
Сънищата си тълкувам сама. Съновниците не ми дават отговор.
цитирай
10. amrita - Благодаря, Миаа!
07.10.2010 23:15
От нас зависи да, но определено те ти "подсказват" как точно да вземем правилните решения - забъркай в манджата интуицията, шепота на сърцето и ...малко релаксираща музика, малко общение с природата, малко смях, знанието, че си тук да се учиш, усещането, че всички сме равни, изчистване на кармата...такива неща..съвсем елементарни ;)
И сме готови за един пълноценен, здрав, щастлив и изпълнен с чудеса живот.
цитирай
11. amrita - само така injir
07.10.2010 23:16
съновниците са свързани с поверия и страхове, тоест те обвързват.
Прекрасни и полезни сънища ;)
цитирай
12. miaa - Така се случва и с живота ни. Колкото ...
07.10.2010 23:17
Така се случва и с живота ни. Колкото и да е трудно понякога, мобилизирането на позитивните сили, нашата открита и своевременна нагласа към даден проблем, отключва неподозирани възможности.И като прибавим търпението/има хора не го разпознават и говорят за глупост/ да преценяваш моментите на действие, на изява за да имат благоприятен резултат за самия човек.Защото всичко се определя от нашите дела. Приятни сънища и до скоро!
цитирай
13. amrita - Хайде, хайде
07.10.2010 23:18
лягай вече. Така е. Ние с теб трябва да седнем някога да си поразменяме съобщения над чаша с кафе; ) от колко време "се познаваме" само
Ами ще подготви жизнерадостен и позитивен постинг за старт на деня ;)
цитирай
14. miaa - Напълно съм съгласна с теб Ами! Ч...
07.10.2010 23:20
Напълно съм съгласна с теб Ами! Човек цял живот се учи:) И най- важното да се обгражда с правилните хора/ тези, които мислят, като него!/
Интуицията е добро начало, но тя не е достатъчна, трябва труд, скромност и много нови познания!
цитирай
15. amrita - и с онези,които
07.10.2010 23:23
ще обогатяват съзнанието му, а няма да му слагат спирачки. Много труд трябва и скромност - да, защото никой не е нито повече нито по-малко от теб, от мен, от него и т.н. Ето защо нито трябва да се главозамайваме, нито пък да се смущаваме пред хората. Та те са точно като нас!
цитирай
16. miaa - Иза мен изминалият ден беше труден, ...
07.10.2010 23:25
Иза мен изминалият ден беше труден , изпълнен с много противоречиви емоции.
Старая се, да не занимавам хората, които обичам с моите проблеми.
Просто споделих! Лека нощ:)
цитирай
17. amrita - Мен можеш да ме занимаваш,
07.10.2010 23:29
не искам да се притесняваш... споделената мъка е надмогнато нещастие. да трупаш в себе си е проява на сила и борбеност, но е по-мъдро да я освободиш. Много често използвам този блог именно за това. Пращайки някаква емоция в небитието и претворявайки я в в положителна енергия от общуването с хората или от прочита на разни статти. Винаги има резултат.
Прегръщам те много топло и ти изпращам цялата си любов, за да сгрее сърцето ти. В теб има Светлина и това е по-важно от всякакви трудности.
Обичам те, благодаря, че те има!
цитирай
18. miaa - Благодаря ти Amrita! Винаги можеш ...
07.10.2010 23:34
Благодаря ти Amrita! Винаги можеш да разчиташ на мен!
Говоря много сериозно. Рядко ми се случва да говоря по- този начин, но е от сърце!С теб се познаваме в този блог може би вече година и половина. Харесвам твоите импресии, стихове и есета! Лека нощ наистина! Любов и хармония от мен!
цитирай
19. анонимен - абе от как съм в пандиза
08.10.2010 00:47
все голи жени сънуам
цитирай
20. amrita - Сега ти остава
08.10.2010 01:18
да си го разтълкуваш, но ще те помоля да го направиш някъде отстрани на моя блог! благодаря
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841331
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980