Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2011 19:25 - Страх
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 829 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не вярвам! Не вярвам в човешката злоба, в мъстта, в отчаянието. Не вярвам - аз зная, че тези неща са плодовете на страха. Не вярвам в завистта, в това, че човек е наистина способен да ти мисли лошо - не вярвам! Аз зная прекрасно последиците, аз зная добре какво причиняват понякога хората и колко дълбоко режат, но зная, че това е от страх.
Колко пъти са ме "клепали", та да запазят жаката си кожа? Колко пъти приятели са забравяли що е приятелство, когто трябва да избират кого да спасят - собственото си чувство за надменна гордост или истината?! Толкова пъти... не мога да ги изброя.
И колко агресия са насочвали срещу мен и колко жалки обидни оределения съм чула, и колко лъжливи слова са излезли от устата на хора, мислещи себе си за достойни.
Не вярвам, че това няма да се повтаря, но то си е за тях! Аз не бих постъпила така и това ми е стига. А какво си причиняват сами - боли, когато разберат.

Но този страх, ах този страх, ви обезличава удобници. Криете се зад него, зад оправданията си и половинчатите си думи, защото нямате кураж да застанете пред света единствено като себе си. Знам, че е трудно! Но Страхът ви убива, затваря, черпи от силата ви... Вие се раздавате на нещо измислено, на едно наложено схващане, на един абсурд. Страхът е производство за манипулация. Страхът винаги ще спира ръката ви, ще пресича думите ви, ще затваря сърцето ви.

Махнете го от себе си, за бога! Той е толкова излишен, така непотребен.

Защото ако останете за малко насаме със себе си и се изправите пред страха си, пред онова, което наистина ви плаши, ще осъзнаете, че се страхувате да бъдете смели, че се страхувате от предполагаеми неща, че се страхувате от самия Страх!

Смелостта не е липсата на Страх, той е във вас, носили сте го досега, значи е все пак част от вас, но защо се съобразявате с него, защо той да не ви служи, за да ви предпазва наистина? Защо му се подчинявате? Смелостта е преценката, че нещо е по-важно от страха, че заради нещо си струва да не се страхувате, да не се спирате.

В дъното на всички малки страхове стои един единствен - Страх от Истината! Защото тя е промяна, тя е свобода, тя е знание, тя е живот.

Вие просто се страхувате да бъдете себе си, вие просто се страхувате да живеете...
На мен ми е смешно, но ви разбирам...Знам, че е трудно. Трябваше да умра, за да се събудя - знам, че е много страшен този страх, но е преодолим и определено подлежи на дресура.

Този страх ще продължава да ви убива, да ви увлича в пясъка, да ви изморява, да отдалечава от вас хората, да ви пълни с вина, с агресия, със самотност. Той ще прогони (чрез вас) истинските хора от живота ви, ще отдалечава все повече хората, които наистина ви обичат и в един момент ще ви погълне докрай.

Едва ли го искате... Аз не вярвам, че някой може да желае нещо подобно за себе си. Аз не вярвам в слабостта на хората, не вярвам в това, че могат да бъдат смели, окрити, истински.

Аз вярвам, че всеки е само късче божествена енергия, светлина, истина. Но вие сте част от мен и аз съм част от всекиго. За бога, убивате ме... Убивате всички ни!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pevetsa - Вярвай Ами, ВЯРВАЙ, не се СТРАХУ...
26.04.2011 19:36
Вярвай Ами, ВЯРВАЙ, не се СТРАХУВАМ, ти ИСТИНСКА част, ЧИСТА от мене!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841013
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980