Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2010 10:34 - My Foolish Friend
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1268 Коментари: 6 Гласове:
1



Специален поздрав за всички глупаци! ;)
www.youtube.com/watch


Мой глупав, приятелю,
(знаем с теб доколко си такъв)
не опитвай да живееш живота ми,
не опитвай да променяш себе си,
не опитвай да вникнеш в мислите ми.
няма да успееш, просто няма да успееш.

Мой глупав, приятелю,
(знаем с теб колко е смешно)
не опитвай да отрежеш крилете ми,
не опитвай да спъваш нозете ми,
не опитвай да въриш вместо мене
по склона, чужд на твоя План -
няма да успееш, ти просто няма да успееш.

Мой глупав, приятелю,
(знаем с теб доколко си такъв)
не гледай в мене свободата синя,
не завиждай на бунтовника, на птицата,
не върви по стъпките ми.
Аз ги правя да изглеждат леки -
теб ще затрият без време.
И няма да успееш, ти просто няма да успееш.

Мой глупав, глупав приятелю,
спри да вършиш глупост след глупост,
а спаси лицето си от размазване.
Не се опитвай да живееш живота ми -
не знаеш колко е тежко и колко е трудно.
Намери причината в себе си за провала,
и за победата, те не са във мене.
Не опитвай живота ми да вземеш,
няма да успееш, ти просто няма да успееш
да го изживееш.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Невероятна си, Аmrita! Прекрасен ...
02.05.2010 10:41
Невероятна си,Аmrita! Прекрасен стих! Хубав, слънчев ден!
цитирай
2. amrita - Благодаря, мила!
02.05.2010 10:45
На теб също. Отивам да бера люляци и да се видя с приятелка - можете да ми откраднете идеята ;)
цитирай
3. анонимен - момичета!
02.05.2010 11:09
САМО "МИНЬОР П-К!":))))))))))))))))))))))))
цитирай
4. amrita - Моят анонимен "фен"
02.05.2010 11:16
явно обича града ми и футбола...не знам, не знам - не иска да каже. Но определено обича несъстоятелни коментари - това е вече доказан факт, тъжен факт.
цитирай
5. valben - amrita,
02.05.2010 13:18
Не позволявай даже и да пълзят с теб на тези, които не заслужават. А с тези, с които ти САМАТА решиш, можеш и да полетиш.
Поздрав от Вал!
цитирай
6. amrita - Така е, Вал!
02.05.2010 13:33
Има хора, които се опитват да живеят като теб, а са тъй различни. Но са упорити, нападат пътя ти и тръгват по него и си мислят, че ще се справят по-добре. А не би могло да бъде така, защото това си е твоя път и никой друг не го познава като теб.
Прав си и за друго - ако сам решиш да разкриеш на някого тайните си и той ти позволи да вникнеш в неговите, а плановете ви съвпаднат - можете да полетите заедно...при наличието разбира се на голяма доза смелост.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1842452
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980