Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2010 23:55 - Среднощен танц
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 916 Коментари: 3 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В извивките на голото ми тяло,
музиката пристан стар намира.
Вселената е мойто огледало,
а там, там съм винаги красива.

И няма мисъл, танц без смисъл,
в който пак суетно се обличам.
На ванилия и мед ми замирисва
на безкошмарност сънища обрича.

Лунен лъч погалва мокрите коси
притихнал на гърдите ми заспива.
Музиката нещо старо ми шепти
и усмихната ме винаги открива.

Нощта протяга топлата си длан,
да слее тайните си с мойто тяло.
Танцуваме! Без мисъл и без свян -
прегръща ни пак звездно одеало.




Тагове:   танц,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bregovi4 - Танцувайте!
11.09.2010 00:08
Добро е! :)
цитирай
2. erato7 - Хубав среднощен танц!:))))
11.09.2010 14:43
Хубав среднощен танц!:))))
цитирай
3. amrita - :)
11.09.2010 20:05
Танцуваме, bregovi4, танцуваме...Благодаря! Радвам се, че ти е харесало.

Ерато...да ти кажа ника ти ме...хм...разтуптява всеки път, когато го мерна някъде. Танцът, танцът беше страхотен...без мисъл и свян :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1842635
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980