Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2010 18:14 - Укротена сълза
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 795 Коментари: 2 Гласове:
2



Иска ми се да заплача,
само дълго някъде, свита
на кълбо като зъзнещо коте,
изоставено в преспите на зимата...
да плача.

Да плача, да плача, да плача...
иска ми се!

Вдишвам мелодията на забравена песен,
погалвам се в очертанията на някоя мечта
и замлъквам, затихвам, укротявам плача!

И поемам от слънцето, скрито
някъде много високо
зад всичко познато.

Искам да плача,
от болка и самота искам да плача,
а заплаквам от слънце,
от радост са моите сълзи.

Илюзията ражда илюзии.
Само слънцето има лъчи,
които милват до сладки, слънчеви сълзи.


Тагове:   сълза,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milamam - Не обичам да плача, дори да боли, да ...
01.10.2010 19:01
Не обичам да плача, дори да боли,
да дарявам сълзите си, на някого дето,
хич не разбрал дори,
наранил е това, което за мене е мойта светая светих,
но за теб, бих написала не един стих.

И да плача, да плача, дори и от радост сега,
не, не искам, да отронвам сълза,
не защото в писанията нейде е грях,
а защото предпочитам, когато съм радостна - смях.

И денят е такъв, ден на усмивката по света,
вместо сълзи, дарявам усмивки сега
и не казвай, че да плачеш е лесно, ела
се опитай, през смях да намериш сълза.
цитирай
2. amrita - :)
01.10.2010 19:18
Като кротка ръка утешаваш сега
всяка моя заседнала в дъната ми сълза
и поставяш някъде наместо самота
взрив от думи, потоп от слова.

Да плачеш е лесно, само когато
търсиш в сълзите излети огледало
на болката и на страха в душата,
а аз търся, търся предели.

Тъжно ми е -да! В стих ще се погаля пак,
ще намеря смисъла да се усмихвам.
Коя сълза ще се похвали с това,
че изгряла е от устремни мисли,
ако не е тя дете на любовта,
изпята в стих, отронена в слова,
които се стремят, стремят към радостта.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1842155
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980