Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2010 06:45 - Приказка за господин Аноним
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1861 Коментари: 13 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добро утро, хора! Хайде на кафеварките!
Упс! Събота е! Какво ме е прихванало рано, рано...Ш-ш-шт! Спинкайте още малко, сънувайте, а Ами след като така и така е станала, хубаво е напъкнила стаята си с аромат на кафе и мед (за меда ако не ви е ясно - взех си от онези ароматизирани пъчици... пращаме си димни сигнали със съседите, та взех си с аромат на HONEY, както важно, важно се мъдри на опаковката) и след като така и така й е приповдигнато настроението, що да не вземе да ви разкаже една приказка.
Уточнявка (дано светите братя никога не попаднат на блога, че ще ме пратят на кладата за изкривяване на езика, дано и учителката ми по литература не попада никога тук, че ще ме изяде за всички пунктоационни, стилистични, че понякога и правописни грешки. Госпожо...такова...аз просто, нали си ме знаете "Живи и здрави да са редакторите!", че мразя да си препрочитам нещата преди да ги предам на бутона "публикувай"), та за уточнявката - тази приказка се препоръчва на всеки с чувство за хумор. Да не се чете от анонимни със слаби сърца! Да се взема сутрин на гладно, веднъж е достатъчно! Да се пази на сухо място (демек далече от слюнката на злото) да не се предозира, ако и да не води до пристрастяване.

Приказка за подвизите на г-н Аноним

"Кой ли безименен герой тука е топуркал, кой надничал е зад дървената ограда на моето дворче, кой е посмял да смаже с големите си обуща малката ми градинка, кой се е вмъквал с кални стъпки по изпраните килими и какво е дирил?"
С тази мисъл в главата се събуди една сутрин малката Ами. Какво да ви кажа за нея? Странно същество е тя, не се побира в никакви стандарти, не търси никога облаги и никого не мрази. А понякога разказва приказки, за да се забавлява. Понякога и глупости върши - простете й (от възрастта е). Тя обича да се смее до припадък, обича и да разказва вицове, обича много и кафе. Но нека Ами не превзема тази приказка, цял блог си има, там да се развива и разкрива.
За случката на тази приказка е важно, че в онази сутрин тя видя в блога си кална следа и обида се загнезди в мъничката й душа. Цветята, които беше поливала с толкова обич, бяха стъпкани. Някой беше тършувал, някой беше търсил нещо, а всичко си беше на мястото и чак й стана много странно. Започна Ами тогава, волю не волю, да разсъждава:
" Ако е човек достоен и голям ще си остави тук следа без да тъпче цветната леха. Ако е някоя домашна змия, ще проълзи през двора за късмет и здраве. Ако е някой, който го е домързяло визитка да си прави, ще мине, ала без по пътя си да смазва. Ако е някой истински съблогър даже името си в скоби ще остави. Но кой да е тогава?"
Загадка! Кой се криеше под прякора господин Аноним, за който често съобщаваше пресата? Тя бързичко разтвори страниците на БлогНюз и зачете профила му, та ако може да го разпознае:
Смугъл тип! Малък тип! Държи шишенце с отрова на кръста си и ходейки - ръси! Пазете си посевите! (хм?! дотук е много общо, каза си Ами и продължи) Носи сянка вместо дреха, ала не е самодивска, защото я носи пред лицето си. (Изумително! Удивително! Ами дори му се възхити, трябва да е супер господин щом успява да се ориентира в мрака с торба на главата и продължи) Понякога дрънка врели-некипели, често кратки и несъстоятелни коментари, целящи да улучат джамовете на къщата (Подъл тип! Вчера тъкмо ги измих) Някой се оплакват, че краде ризите им от простора и ги облича за свои (Ах! Безбожник!) Случва се понякога да ви разгневи, но в повечето случаи предизвиква смях (Това добре, каза си Ами, още нещо над което да се посмея) Може да се добере до душата ви, така че внимавайте колко точно отворени оставяте вратите (Ах! Ама как да си проветрявам, ще ми застои въздуха в стаята) Има навика да плюе срещу вятъра, по това ще го познаете (Грозна гледка!) Често ходи и се оглежда подозрително, защото знае приказката "на крадеца му гори шапката (Хитрец! Хитрец е този господин, но май не е неподим) И най-сетне не подлежи на превъзпитаване, не се опитвайте. Ако можете - саморазправяйте се, ако не можете - нищо, все пак опитайте. После ще се намесят и властимащите.
Ами затвори вестника със замислена физономийка, после се усмихна на съседката, която й прати много прегръдки, после на съседа, който й предложи семена за градинката, после на слънцето, което щеше бързо да изсуши килима й и хвърли вестника. Щеше разбира се да помисли за примка, но не сега. Сега имаше за задача да сади цветя и да се усмихва на съседите си.


Поздрави, прегръдки, обич и усмивки от Ами! Пожелавам на всички прекрасен уикенд и хайде ставайте вече...срамота е. Какво като е събота?! Този свят вас чака да го покорите с прегръдка и да го помилвате със слова.

и малко джаз..струва ми се подходящ за една мързелива събота утрин




Тагове:   Господин,


Гласувай:
6



1. milamam - Добро утро и на теб! Още кафе? А ...
02.10.2010 08:16
Добро утро и на теб!
Още кафе?
А тоя, анонимния, за разсънване ли служи?
Какви мизерии е натворил, че си му посветила цяла страница, с "любовни" обяснения?
цитирай
2. kapito - Суперско!
02.10.2010 08:26
И джазът е върха! :)
Поздрав и за теб!
цитирай
3. pegas08 - Ошашави ме! Тоест полудях- позитивно този път!
02.10.2010 08:52
И се отзовавам най-вече на прегръдките.
Поне днес ми излиза късмета, надявам се!

Ами, момиче огнено- вълшебно.
Ако кажа , че те обичам, ще сбъркам!

Ти си моята побърквация!
Оооох, знаех си и съм ти казвал, че не бива копито м ое да стъпва тук.
Но, заради празника!

Успехи и творчески вдъхновение! И най-готиното момче !
цитирай
4. taidzi - Горе главата, Ами. Ти имаш светлия ...
02.10.2010 10:15
Горе главата , Ами . Ти имаш светлия заряд в душата си , никой не може да го унищожи . Дори и анонимните :)
цитирай
5. amrita - Изкараха ме от дома
02.10.2010 13:54
рано, рано по задачи, та сега се прибирам, ама nilamam сипвай моля ти се, на кафе нося. Господин Аноним или г-ца Никоя - знае ли човек, ама те все мизерийки могат да правят...е ти знаеш. ай са не прави ;)
Прегръщам те много, много,много
цитирай
6. amrita - kapito
02.10.2010 13:55
Благодаря! Невероятен уикенд ти пожелавам с много суперски емоции. Нещо в последно време джаз сутрин ми действа много добре.
цитирай
7. amrita - pegas08, любима сред любимите ми дружка
02.10.2010 13:58
има си хас от прегръдки да се отказваш. Отшашкай се и идвай често. Криво ми е, че не идваш на гости, да знаеш! И ето ти още прегръдки, много, много прегръдки ;) Прекрасен ден ти пожелавам от цялото си сърце!
цитирай
8. amrita - taidzi,
02.10.2010 14:01
който стана тъй бързо скъп на сърцето ми. Горе е главата винаги. Щом по-страшни неща не го унищожиха, господин Аноним също не би успял. Даже ме зарежда с хубави емоции, виж колко незлобливо-хумористична приказка има от мен за добро утро.
Прегръщам те топло!
цитирай
9. divna8 - Отбих се да отпия от нектара на бе...
02.10.2010 17:01
Отбих се да отпия от нектара на безсмъртието на индийските божества...
А попаднах в райска градинка, спретната от талантливата Амрита - Ами :):):)
Усмивки и прегръдки и от мен, за хубавия постинг и за прекрасен уикенд :)))
цитирай
10. amrita - Благодаря за хубавия коментар!
02.10.2010 18:15
Искаш ли да ти издам тайната на безсмъртието? Тя е много простичка...хайде ще направя отделен постинг, идеята ме прехласна, въпреки че мислех да пише за мъдростта на съмнението ;)
Прегръдки и от мен! Обливам те със светлина и обич, за да растеш, растеш, растеш дивна и прекрасна като райско цвете ;)
цитирай
11. анонимен - :)
02.10.2010 21:34
amrita написа:
Благодаря! Невероятен уикенд ти пожелавам с много суперски емоции. Нещо в последно време джаз сутрин ми действа много добре.


Добрият джаз всякога действа добре :)
Приятна вечер!
цитирай
12. анонимен - капито съм !!!
02.10.2010 21:36
капито съм !!!
цитирай
13. amrita - нали, но особено рано сутрин,
02.10.2010 22:00
когато се плъзгат мъгли и мъждука деня, когато нямаш работа, а стаята ти ухае цялата на сладост, а ти си още по пижамка в любимата Блогария и четеш хубавите и топли думи на хората, ето тогава джазът е ДЖАЗ ;)

амрита съм :)))

Прекрасна нощ ти желая!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1842382
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980