Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2010 22:06 - Отричане на разумното
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1013 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 21.10.2010 22:07


  ТИ, моя обич, дълго забранена,
ти, моя тайна, скрита вдън горите,
открито трябва да вървиш до мене,
а всъщност винаги оставаш скрита.

Ти, моя непостигната победа,
ти, моя радост и тревожна драма.
Аз нямам право даже да те гледам.
Аз мога скрито да те мисля само.

Евтим Евтимов


Ти, мой копнеж по вино недопито,
ти, моя рана люта и сладка утеха,
помисляй си понякога за мене скрито,
съня ти ме допускай да превземам.

Ти, моя клада и пламък бялосвещен,
ти, моя мечта със пребити криле.
Аз не трябва да искам да си до мен.
Мога само да те пиша в своето сърце.

Ти, моя сълза и усмивка лъчиста,
ти, мой устрем и тихо завръщане.
Обичта ми към тебе е тъй чиста,
не трябва във война да я превръщам.

Ти, мой път, моя грешка и тревога,
нямаш право даже да ме гледаш.
И кой да признае право такова,
любовта ни - една несбъдната победа.


Тагове:   отричане,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841114
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980