Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2010 09:52 - Песен от бъдещето
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1633 Коментари: 6 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Свят, пъстър, весел и жив,
изпълнен си със надежди -
скрепяш ни гълъбов статив
и рисуваш си премеждия.

Въртиш ни, в нас трепти
песента ти, почнала тихо.
Свят, свят ще издържиш
макар гърба ти да превиха.

Че имаш стих, и светлина,
че имаш песен, птици, нас.
Поздравявам твоята зора
с милувка, звън и със смях.

Свят, прекрасно заехтяваш
сутрин, облечен във изгрев,
вечер във позлата затихващ.
Нов свят - идвай, пристигай!







Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zdravezateb - А бе, amri
15.11.2010 10:04
Кога спиш?
Не може да ти смогнем на постчетата.
...Но и няма да ги пропуснем.
Хубав ден!
цитирай
2. amrita - milamam преди ми каза, че съм "г-ца бърборана"
15.11.2010 10:07
спя малко :) Съувам нещо и скачам да гоня вятъра :)) И да пиша...
То като непрекъснато звучи вътре какво да го правя, не го ли запиша се сърди :) после ми прави номера :)
Май още не съм оглавявала класацията за "най-активни" - така че дишам леко....уфффф:))))
Хуба и прекрасен ден и на теб!
цитирай
3. zdravezateb - Зарежи класациите!
15.11.2010 10:34
Както беше казал П.Пенев:
" Когато цъфнат теменугите и работите тръгнат зле,
е** им майката на другите, гледай ти да си добре!"
цитирай
4. amrita - циничнопровокативната словопостройка ;)
15.11.2010 10:37
на Пенев просто ме ..хм....отеменужи :))))
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - Какви са тези великолепия тук!!!
15.11.2010 11:14
Невероятна си, Ами... Не спираш да изненадваш! Много хубав постинг, благодаря ти!
Желая ти една незабравима седмица!
цитирай
6. amrita - Благодаря!
15.11.2010 22:05
Нека и за теб бъде прекрасно-вълшебна, прикюченска, сладка и творяща :) Прегръдки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841893
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980