Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2011 18:13 - Не е честно!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 835 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не е честно, никак не е честно да плача, за да се усмихваш ти.
Не е справедливо да ме мразиш, защото съм решила да обичам.
Не е честно аз да съсипвам работата си, за твоето спокойствие.
Не е честно да не мога да кажа "здравей" на приятел, защото ти го искаш.
Не е честно аз да се руша, та ти да се градиш....

Но нищо! Смирявам се пред отговорността си,
смирявам се пред заръките на Вселената,
за да изпитам докрай мъдростта си,
за да проверя докрай способността си... да обичам.

Но страх ме е. Страх ме е от оная древна мъдрост,
чиято истина съм проверила:
"Не се гради върху отломки,
чуждото нещастие не е здрава основа.
Със чужди сълзи купен смях горчи на дъното."

Не е честно да го правиш, не е честно заради самата себе си... и ще го осъзнаеш...
Дано тогава не е твърде късно път към светлината да проправиш.
Махам се. Далечна, чужда, непозната... Но, мила, справяй се!
Аз бях преграда на пролетни порои и с каква неземна мощ удържах
бясната им воля. Бентовете се пропукват.
Бях преграда... кой сега ще удържа Вселенските закони?!

Не е често да го правиш, не заради мен, заради теб самата.
Жена си... трябва да можеш да го осъзнаеш...

image



Гласувай:
10



1. virgo - Страхотно Ами,
10.05.2011 10:11
останах без дъх .......<3<3<3
цитирай
2. amrita - Много е преживяно
10.05.2011 15:32
много "дъхове" ми е взело...може би за това...
цитирай
3. svetlazdezda - Amrita, да! Усеща се,
11.05.2011 03:20
че ти е струвало много "дъхове" (както казваш). Искам само да те поздравя за човешката позиция и да те прегърна сестрински.
А другото ти го знаеш - не се гради живот върху отломки. Това е като къща, построена върху плаващи пясъци, рано или късно рухва и рухва грозно и болезнено. Но пък нека си припомним нещо: за да постриш нова къща, старата и ненужна е необходимо да се събори. Безмислено е било да удържаш толкова време рушението, но ме радва факта, че си разбрала този урок - много е труден. И се гордея с теб и ти се радвам! Четох и писмата ти... Amrita, за която и жена да говориш обаче, мисля си, че тя не е от хората, които са способни да разберат същество като теб.
Тръгвай смело напред! и не тъжи ако зад гърба си чуваш тътени - понякога те са необходими, за да можем да се сътворим наново. както ти вече знаеш :-)
цитирай
4. amrita - Състворението е невъзможно без Апокалипсис, а? :)
11.05.2011 09:41
Да, но винаги има по-леки пътища. А иначе коментара ти ми спомни законите на карма. Не действието довело последици е важно, а намерението, което сме вложили при поискване на резултата от това действие. Именно намерението е "грях" в онзи смисъл на десетте божи.
Или ако някой е направил нещо (независимо от това кой и защо ще го определи по двоичната система правилно-неправилно, добро-лошо) важното е намерението, с което е подходил към очакквания резултат от действията си. Ако това намерение е насочено във вреда на друг, то ще донесе вреда на нас, ако е наасочено с любов към другия ще ни донесе любов Ккаквото посееш, това ще пожънеш, всичко се връща ит.н. Карма не е нищо друго :) Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1842635
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980