Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2012 16:48 - Изповед
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1031 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В сърцето ми една врата
открехва се със вяра
и се разлива топлина
по пътя към олтара.
Но жертва аз не нося,
нося пламък, закрепен във длани
и един шепот непрошепнат,
скрил дълбоко
най-истинските ми желания.
И влизам смело
в своите тайни мисли,
където някой бог
пак е писал стихове
с невидимо мастило
по невидими скрижали.
Ще ги препиша
на очите във усмивката,
в прегръдката си,
в двете си ръце...
И в устните ми,
в недокосната целувка
стихът на ангелите
ще умре...



Гласувай:
5



1. karaiany - Чудно е, Ами ! :)Напомни ми нещо ...
06.05.2012 18:30
Чудно е , Ами ! :)
Напомни ми нещо много свежо , което написах преди няколко месеца...

"B съня ми пристигна -
лек парфюм с дъх на кокиче.
Спрях и да дишам ,
cърцето ми най - лудо
започна да тича там ,
в слепоочието ,
почти ще се пръсне.
Сякаш е сън , или несън ...:)
цитирай
2. amrita - хубава асоциация
06.05.2012 18:52
е донесъл стиха ми в теб, хубав спомен... като за влюбване :)
цитирай
3. karaiany - е донесъл стиха ми в теб, хубав сп...
07.05.2012 03:28
amrita написа:
е донесъл стиха ми в теб, хубав спомен... като за влюбване :)


Така беше...пророческо .:)
цитирай
4. amrita - :)
07.05.2012 12:59
пророческо влюбване?... :) Поетите са странни птици, приятелю... все търсят пророчества :) а ги носят в себе си, защото какво е пророчеството ако не правилен фокус на онова, което означава всъщност времето ;)

Поздрави и най-прекрасен ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841912
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980