Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2012 14:29 - За възпитаването в страх
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 371 Коментари: 0 Гласове:
3



Внимавай!
Пази се!
Бъди нащрек!
Не говори
с непознати!
Облечи се,
защото е студено!
Не тичай -
ще паднеш!
Не говори
с пълна уста,
че ще се задавиш.
Той не е за теб!
Гледай си оценките!
Слушай какво
ти говоря,
по-възрастен съм!
Не си забравяй
личната карта,
а ако те спрат
за проверка?
Търпи,
това е пътя
към изцелението,
трябва да страдаме,
за да се спасим.
Ако не слушаш,
ще те набия!

Колко от тези неща сме чували?

... а някъде от спомените ми, татко ми с усмихва:
Ставай! Ти можеш!
Преследвай
винаги усмивката си!
Живей!
Може и да сбъркаш,
но опитай!
Прецени сама за себе си
дали този предмет
няма да ти е необходим.
Пишеш стихове ли?
Когато си готова,
ще се радвам да ги прочета.
Излез малко,
вечерта е приятна
за разходки!
Не го яж,
щом не ти харесва.
Обещай ми,
че ще живееш истински.
Обичай непознатите.
Не съди хората!
О, я не се глези,
не е чак толкова студено!
Вдишай я тази зима,
тя е прекрасна.
Не се страхувай!



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1842229
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980