Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2012 02:00 - Вземи ме
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1074 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 13.05.2012 02:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вземи ме,
от някой спомен,
от някоя мечта,
вземи си усмивка и вяра,
вземи сила, съдба...
Стих си вземи,
препиши си
блясък от очите,
от устните дъх.
Вземи си сърце и безкрай,
танцът си вземи -
каквото пожелаеш.

Вземи си сълзи ако искаш,
или цветя, които
в дланите крепях.
Вземи ме,
от делника реален,
от спомен, от стих, от метча,
вземи, каквото ти потрябва.

Смисъл и енигма си вземи,
пътеки и звезди,
сините вечери
(от тях имам много)
Вземи си порив, копнеж,
топлина,
Вземи си устрем, път,
светлина.

Вземи ме,
разнищи ме цяла-
пак ще се сглобя
(и знаеш ли)
ще стана по-голяма...

Вземи си,
каквото ти потрябва,
вземи, каквото искаш.
Нищо не дължиш -
(когато давам съм богата).

Или ме цяла запази,
както прецениш.

Аз съм тук,
разтворила прозорците
на своя свят -
ако искаш целия
го вземи...
разграби...
Той в мене
по-красив ще се роди...





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karaiany - Най - Слънчева !
13.05.2012 13:37
Когато искаш да дадеш , можеш да дадеш и имаш какво да дадеш !
Искам да взема от всичко , защото знам , че само така ще ти бъде върнато мнoгoгратно ! Няма да сппра да се удивявам на магията на даването. Които дава е най - богатият, истина е ! Защото там , откъдето взима има в изобилие . Винаги когато отказваме да дадем , кранът от Рога на Изобилието спира. Сякаш е някакъв магьосен Вселенски Закон.
С най - топла прегръдка за теб , Слънчева ! Не спирай да даваш . А тези , които са готови да получат са най - щастливите ! :)
цитирай
2. amrita - re
13.05.2012 17:20
karaiany написа:
Сякаш е някакъв магьосен Вселенски Закон.
С най - топла прегръдка за теб , Слънчева ! Не спирай да даваш . А тези , които са готови да получат са най - щастливите ! :)


Не сякаш, направо си е Вселенски закон. Но за едно нещо си прав, за да има развитие, даването би следвало да е съпроводено с получаване или както го каза ти с готовност да получаваш. Разтворим ли сърцата си, ние ги оставяме Любовта да протича свободно през тях..отдаваме, получаваме и пай даваме - този вихър е безкрайно красив. :)

Топлина за теб! :)
цитирай
3. amrita - най-сетне го открих :)
14.05.2012 00:12
http://amrita.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/12/11/zakon-za-davaneto.649190
цитирай
4. amrita - :) и още нещичко
14.05.2012 01:38
http://amrita.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/08/20/prostotata-na-istinskiia-podaryk.593745
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1842155
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980