Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2014 16:55 - Покана за танц В памет на един от най-добрите ми приятели
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2050 Коментари: 1 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Той напусна този свят дни преди сватбата ми и не успя да потанцува с мен, а аз знам колко много му се искаше.

Подай ръка - да потанцуваме
в очите с пламък див.
Детското в душите ни лудува...
виж този ден красив.
Подай ми смях и ето ти от моя -
ще се съзтезаваме ли пак?!
Чий смях, ще зарази за още смях?!?

Любимата ти песен -
всеки търси своето си нещо,
за да почувства щастието.
Малките неща и малко смях,
малко вяра и добър приятел.

Прекалено лесна формула, нали?!
Ела, да потанцуваме и помълчим...

Дълго думите просто прииждаха и аз не ги записвах, защото ми се струваха твърде шумни, приятелю. А на мен ми се мълчи, мълчи ми се така, както се мълчи, единствено когато ангелите се прибират вкъщи.
Нима мога да те съдя, че се умори, нима мога да тъгувам за това, че последва своя си път. Но ще ни липсваш тук, реален, с вечната усмивка, с вицовете, с желанието ти да бъдеш по-добър и с вярата си, че така правиш света по-добро място. и, знаеш ли, аз съм сигурна, че успя...

А ние, всички ние, които те обичаме, ще продължим войната ти и ще подържаме вярата в доброто

Не мога да ти кажа, че вечно ще те помня, защото, за да помниш нещо, трябва вече да го няма. А ти си тук, приятелю, около нас, вечно жив...


Приятен полет в безкрая!









Гласувай:
7



1. takaini - Тежко е. . . думите не стигат. . . или ...
20.05.2014 22:57
Тежко е...думите не стигат...или са излишни!
Дано Душата му намери покой!
Дано е лек пътят му и спокоен!

Съжалявам,amrita!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1830819
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980